Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Johanna - 6 mars 2010 13:05

The Studio i Stockholm har ju fotat en hel del människor vid detta lag och man är ju inte nsam att ha varit där, så mankänner väl sig inte så himmlans speciell men det var i allafall jätteroligt att åka dit och se att en helt vanlig bondkärring, utsliten överviktig tvåbarns mamma kunde se någorlunda ok ut på foton.


Jag har alltid haft skräck för att bli fotad så detta var en bra övning och en stärkande droppe i men egokanna.

        

          

Av Johanna - 6 mars 2010 12:39

Det har varit en lång tystnad i detta bloggande, varför kan jag egentligen inte säga. Jag har varit oerhört trött, denna vinter har tagit på så enormt med denna kyla och snö och allt merarbete det har fört med sig.  Jag är ju själv nu på företaget, maken hjälper ju såklart till när han är hemma men vi har ingen hjälp utifrån längre och det känns på. Har provat att anställa tre st sedan jul men det verkar inte finnas en vettig människa som har någon slags arbetsmoral i kroppen. så nu sköter jag mig själv!


Jag pluggar på SLU i Uppsala, en hundkurs, har klarat av block 1-5 så nu är det bara två block kvar och det ena skall vara klart nu på tisdag. det har varit en väldigt intressant kurs som behandlar, avel, utfodring och hälsa hos hundar. Kan varmt rekommendera denna kurs till folk som är intresserade av hundar. Den går på distans och använder internet plattformen Fronter. Lärarna har varit kanon bra.


Hemma är det väl upp och ner kan man väl säga, mest ner ett tag nu men det reder väl upp sig i sinom tid. Det brukar väl göra det. det är mycket som handlar om pengar nu. Dålig beläggning på pensionatet och det är i sin tur sviterna av en sådan karg vinter, och höga kostnader pga samma sak, detta är inte en ekvation som går så bra ihop.


Ja nu har jag i allafall kommit igång igen, har flera saker som jag vill skriva om men de kommer nog under dagen.


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards