Alla inlägg under januari 2010

Av Johanna - 2 januari 2010 22:58

Ja jag kan inte annat än säga att jag beundrar min man, nog att han driver lite med sig själv men samtidigt älskar jag när han har denna tröja på sig. Det visar att man kan vara snygg, stark och alldeles vanlig samt att det inte är något att skämmas för att man har vissa problem.


Ser ni vad lycklig han är över sin fina julklappspilbåge. Det är en riktigt fin båge, svensktillverkad hos Tvivida med en dragkraft på 35 pound.


    

Av Johanna - 1 januari 2010 20:24

Mitt bloggande bara dog ut när maken äntligen kom hem från Kina, det är så himlans skönt att ha honom hemma och nu har han dessutom varit hemma med oss sedan den 19 december och än är det ett par dagar kvar han börjar jobba den 4 januari.


Det har bara rullat på med allt vad det innebär med båda up´s and down´s.


Nyåret firades i mycket goda vänners lag, jag är så tacksam för att ni orkar komma hit varje gång vi skall träffas och på så sätt kan vi vara med fast det är så mycket med djuren. Linda du vet att jag vet att vi vet..., Johan din mat är alltid lika super, Stafan jag är jätteglad att du faktiskt kom till oss förra året med för att fira, alla barnen ni var helt suveräna detta nyår, inget bråk, inget tjafs alla 7 var super duktiga sist men inte minst Staffan jag kommer fortsätta älska dig lika mycket om inte mer detta år.


Jag har en stor förhoppning att en viss resa kommer bli av detta år... Mer om det sena´re när bitarna faller på plats.


Jag har lite idé torka just nu, skall skriva lite om hästar de kommande dagarna men jag vill ha med lite bilder så jag väntar med det.


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards