Alla inlägg den 15 november 2009

Av Johanna - 15 november 2009 18:06

Man kan ju inte strunta i att jobba, för då får man inga pengar, jag skulle inte vilja byta jobb för jag trivs väldigt bra med mitt jobb. Bakisdan av det hela är att jag aldrig är pigg och nästan aldrig ledig. När man väl är ledig skall man hinna så mycket sommöjligt på sådan kort tid som möjligt så man hinne aldrig bara vara och vila ut.


Just nu är jag inne i något stadie av konstant trötthet, nog har jag varit trött förut men nu vet jag inte vad. För en gångs skull har jag inte haft svårt att somna på kvällerna under några veckor och det är helt jävla underbart men just nu kan jag nästan inte hålla mig vaken alls känns det som och om jag är vaken så är jag som ett vandrande lik. Jag fryser konstant!!! Det gör mig i sin tur kinkig och lätt irreterad.


Jag tycker att det är skitjobbigt att vara så här men vetefan hur man skall göra för att ändra på det hela.


/J


Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards