Alla inlägg den 8 december 2009

Av Johanna - 8 december 2009 20:25

Ja det är det minsta man kan säga och då har jag inte varit ut än för att göra det sista passet i hunn/häststallet. Måste även försöka spackla en del innan jag skall lägga mig och göra matsäck till Oliver och leta efter Ronjas tamagochi, hon är helt knäckt att den är borta.


Var in och handlade tapeter nu på kvällen. Har nog aldrig gjort det så fort som idag, kom till affären kvart i sex, den stänger sex och jag var ute med tapeter, lim, spackel och allt när klockan var tre minuter över sex och då skall tilläggas att jag inte hade en aning om vad jag var ute efter innan jag kom dit. Vi får se om det blir nå bra annars får jag byta imorgon. Fondväggen är jag rätt säker på men det är den andra tapeten till som jag inte är hundra på, men som sagt det visar sig imorgon.


Saknar mannen, tyvärr vart det inte något bra samtal idag, vi får se om det blir bättre imorgon eller så.


/J

Av Johanna - 8 december 2009 14:47

Idag kom Kurra till min unndsättning i spackeldjungeln, han hjälpte till att sätta remsor och gjorde nästan klart rummet, min tid räcker inte och det blir bara lite petande här och där. Skall köpa mer spackel ikväll, sandpapper, lim och tapet få se om vi kommer en bit på väg imorgon, hoppas det. skulle vara så jäkla skönt att få någon ordning före jul.


Väntar nu på att min ridelev skall komma så jag sen kan åka till stan och shoppa de grejer jag behöver. Börjar med att sätta tassar på sängen medans jag väntar...


/J



Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards