Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Johanna - 26 juli 2009 23:05

Hmm, imorgon bitte skall det hända något som inte skett på de senaste 16 åren. Jag och min halvbror (samma pappa) skall på semester tillsammans och vi har tidigar inte sovit under samma tak en enda gång i våra liv.


Varför vi skall på semester har sin egna hisoria men jag kan väl säga så mycket att de har och göra med vårat gemensamma förflutna med tanke på våran far. Ibland får man väl hålla med om det gammla ordspråket att det är inget ont som inte har något gott med sig men vi får väl se.


Vi skall i allafall till Göteborg och vi kan väl se oss som ett släptåg till brosans bästa kompis och hans familj, de skall också dit och undrade om vi ville hänga på så sagt och gjort blev det så. Detta kan bli ganska spännande, jag känner inte min bror så bra och jag känner inte den andra familjen mer än att vi träffats ett par gånger men de är jätte trevliga och öppna så det kommer inte bli några problem.


Planen är att vi skall åka 05:00 imorgon bitte så det börjar bli dags att slå ihop ögonen snart om man skall orka köra 50 mil imorgon. Bror skall väl övningskör en bit men inte förrän han har kvicknat till fram emot nio eller så... Måndagen vet jag faktiskt inte vad vi skall göra, tisdagen är vigd åt Liseberg hela dagen och onsdagen tror jag att vi skall kolla in Volvo museet på brosans önskan, sedan bär det av hemmåt igen.


Älsklingen hemma skall sköta företaget så att jag får semester och han får jobba dubbelt på sin, schysst man är, ja ja nu skall jag försöka knoppa ett tag.


/J 

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards