Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Johanna - 17 oktober 2010 17:46

Egentligen borde jag nog känna mig glad eller någorlunda tillfreds i alla fall men jag gör inte det. Det har lugnat ner sig runt företaget och allt som strulat det sista halvåret, visst håller jag fortfarande på med en sak men jag har fått en jättebra jurist som verkligen lyssnade på mig så allt känns toppen där.


Beslutet om att ta bort våran älskade jack russel Chanel känns rätt nu när man har fått lite distans till det hela, det är bara det jobbiga kvar att hämta hem henne från kremeringen och begrava henne. Det är planerat att göra imorgon måndag.


vi har varit på en veckas semester utan barn och i goda vänners lag. Det var underbart helt otroligt skönt. Det är nästan så att jag skäms när jag säger det men det var så otroligt skönt att bara vara vuxen och en bart lyssna på kroppen vad den ville göra för stunden.


Med barnen är det väl så där, Oliver mår inge vidare men det borde inte säka mig helt för det här har jag gått igenom förut så jag fattar inte riktigt varför jag känner mig så totalt inspirations lös och trött. Vill bara ligga i sängen och sova mellan arbetspassen. Hundarna är de som håller mig på någorlunda humör. jag verkligen älskar dessa djur....


Hmm hade tänkt att detta skulle bli något mer konstruktivt men inte det inte....


/J


Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards