Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

I most be the worst mother and wife on this earth, right now i want to hide under a blanket so no one can talk to me. I cant stand you!!! WHY?

Av Johanna - 23 juli 2009 00:50

Fan vad drygt allt kan vara ibland, jag orkar inte med detta, jag orkar inte med mig själv och inte min familj. Känns som om jobbet är det som enbart räknas och att det är det enda stället jag får någon slags cred utav.


Efter mycket velande så bestämde vi oss för att åka in och titta på Harry Potter idag. Det var den sena bion så vi pratade med dottern flera gånger om att det slkulle bli jätte sent och att den var på engelska, hon insisterade ändå på att vi skulle gå för det skulle bli så roligt. Fanns bara splittrade platser kvar så jag fick äran att sitta bredvid henne och mycket riktigt precis som jag egentligen hade räknat ut så började hon skruva på sig efter 20 minuter (hmm bara 2 timmar och 10 minuter kvar då). Detta vart droppen på många ansträngande veckor, skällde ut henne efter noter, bad maken hålla käft inför den förskräckta dottern och sedan kom tårarna.


Hur i helvete skall man orka umås med folk när man knappt orkar med sig själv? Är så jävla trött på våran tillvar till förhållandet sett. Allt beror på att jag är så jävla sur, eller så gnällig, eller lat eller ja att jag bara existerar. Ofta återkommer tanken att denna familj borde nog klara sig bättre utan mig, vad fan har jag här att göra, inngen uppskattar ändå det jag gör!!!


Ingen lär då sakna mig heller, sovrum har vi inget längre tror jag, vi sover på varsin soffa och ingen verkar lida av det, barnen gnäller bara ja i allafall Ronja, Oliver är nog den enda som skulle sakna mig från hjärtat tror jag.


Jaha nu läser folk som känner oss alla detta men just nu skiter jag i det faktiskt jag skiter i det mesta förutom att företaget skall rulla på utan fläckar.

 
 
susansnusan

susansnusan

23 juli 2009 23:49

Ibland kan det vara svårt att förstå vad allt ska vara bra till!?..helt ok att känna som du gör...alla har vi rätt till våra känslor...finns inget rätt eller fel vad gäller dessa!!..Du är en levande varelse..ingen robot...sunt att få ur sig saker ibland...du är inte sämre för detta!!!
Tack för ordet kära du...Mina tankar!!..Tänker på dig!!Kramiz

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Asiankitten

Asiankitten

24 juli 2009 00:59

Som jag skrev förut... ingen människa måste orka jämt! Och jag tror inte alls på att allt beror på att du är så sur/gnällig/lat eller att du existerar! Man måste få något tillbaka till dom man ger... Sen kanske inte alla folk förstår att även en mamma behöver kärlek för att orka med...

Jag skulle iallafall sakna dig... även om du inte är så nära här så tänker jag på dig ofta!

Kram

http://www.asiankitten.blogspot.com

 
Ingen bild

Ida

25 juli 2009 23:26

är det inte det bloggen är till för, att dela sina tankar, bra och dåliga?
jag förstår dig helt och hade helst velat kunna presentera en patetntlösning på problemen men som vi så många gånger har pratat om så finns ju inga såna lösningar.
ni har ju ändå börjat hitta små saker som kan göra det lite lättare. nu handlar det "bara" om att orka tills man ser resultatet på förändringarna. jag tänker så klart på avlastningen för barnen och företaget. jag önskar att det fanns nån som kunde ta allt åt er så du fick ett par dygn att bara ligga i sängen och SOVA på.
tyvärr är jag inte den som kan göra det för dig men om jag hade kunnat så skulle jag faktiskt ha kunnat göra det om jag hade vetat att det skulle hjälpa dig.
tänker ofta på dig vännen även om vi inte kan ses så ofta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 1 mars 2019 05:22

Rovdjur Vassa klor Snabba steg När jag står mitt emot den blir jag bara feg Lysande ögon Hjärtskärande skrik När jag är borta så festar den på mitt lik Hoppar högt Och river till Att jag ska fortsätta slåss är det den vill ...

Av Johanna - 27 december 2017 00:52


Jag har nog hittat en av de bättre läkarna som går att få tag på (är dock privat), dosen av Concerta skulle höjas om sju dagar om allt känns bra vid utvärdering så idag ringde dr för det har gått sju dagar idag, det är service!Måste säga att jag tror...

Av Johanna - 26 december 2017 09:42

Som de flesta vet så är jag inget fan av vintern alls men det går inte att fascineras av de magiska snö landskapen man kan mötas av. Idag på morgonpromenaden med hundarna är allt tyst, vitt och det snöar ymnigt, plötsligt reser skogens konung sig ...

Av Johanna - 26 december 2017 02:04

Har ett litet juluppehåll nu i träningen. Fet har gått superbra att träna från aug till mitten av nov då hände nåt, jag vart jättetrött, yr och orkeslös. Kan säker bero på många saker men jag blir så frustrerad när jag inte orkar det jag vill. Sedan ...

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards