Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Johanna - 13 maj 2009 23:02

Denna dikt hittade jag hos ett annat vuxet barn...


Jag är den störste brottslingen i historien.

Jag har dödat flera människor, än som fallit i alla krig i hela världen.

Jag har gjort människor till vrak.

Jag har förvandlat förhoppningsfull ungdom till hopplösa samhällsparasiter.

Jag har förstört de svaga och krossat de starka.

Jag har fört oräkneliga miljoner människor in på dåliga vägar.

Jag har gjort visa män till dårar.

Jag har lagt ut snaror för den oskyldige.

Den förtvivlade, fattiga hustrun känner mig.

De hungriga barnen känner mig.

De föräldrar vars hår grånat i sorg över barnen känner mig.

Jag har ruinerat miljoner och ska försöka ruinera många miljoner till.

Mitt namn är Kung Alkohol!



Av Johanna - 13 maj 2009 22:36

Såra mig hellre med sanning
än gör mig lycklig med lögn...

Sanningen sårar en kort stund
men lögnen hela livet...


Måste bara lägga in en bild på mannen i mitt liv. Att det kan vara så svårt att leva tillsammans fast man älskar varandra så mycket. Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för våran kärlek. Jag älskar dig Staffan vad än jag säger så är du mitt allt...


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards