Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Johanna - 3 juni 2009 14:20

Ja jag fortsätter väl på temat ADHD ett tag för vi är inne i en sådan period nu. Bristningsgränsen har varit nära ett tag så vi har ännu en gång fått vända oss till socialen för avlastning för barnen. Det är inte bara vi som behöver det, de behöver också vara i från varandra.


Så sagt och gjort nu rullar det på igen men tycker att vi har haft en god kontakt med handläggaren denna gång. Iag dök det in en lunta på ca 10 sidor och nu när jag läst igenom allt så står det; BEVILJAT BISTÅND jml KAP 4 § 1 SoL i form av kontaktfamilj!!! JIPPI!!!


Nu tror ni väl att jag blivit alldeles tokig men ni ska veta hur skönt det känns att vi och framför allt barnen skall få var i fred på varsitt håll en till två gånger i månaden. Om det blir som vi nu hoppas kommer de få det toppen i sina "nya" familjer. TACK till er, (vill inte hänga ut erat namn här) men mina ord är inte nog hoppas ni vet vad detta betyder för oss.


I och med detta hoppas jag att jag och maken skall få möjlighet att jobba på vårat sargade äktenskap eller rättare sagt förslitna kanske man skall säga.


Hoppas på att ljuset i tunneln skall visa sig =)


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards