Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Johanna - 6 juni 2009 17:15

Igår besöktes vi av en mycket god vän och hennes barn, vi bara umgick eller rättare sagt så umgicks de med mig när jag sprang omkring som en yr höna och jobbade. Tur att det finns vänner som kan se mellan fingrarna när man inte kan engagera sig i dem hela tidennär de hälsar på (ni är fler om denna förmåga) och ta ett tag i det som behövs göras här, allt från att laga mat till att duscha mina barn, TACK!!


Som plus fick jag behålla min extra son, det är faktiskt jättemysigt när han är här och jag är evigt tacksam hur mycket tid han ägnar åt mina barn när han är här (han är 15 eller 16 kanske, blev typ osäker nu, han skall iallafall gå ut nian). samt så hjälper han till en hel del med byggandet av hagar, rastande av hundar och mockning i stallet och för det kan man tjäna sig en slant eller få åka cross, jag tycker att detta är en super deal mellan oss alla är nöjda och glada hoppas jag i allafall.


Har 11 hundar i pensionatet samt att jag skall åka och rasta sex stycken till ikväll, har även 10  katter i pansionatet. Alla verkar fira nationaldagen, trodde det inta var så utbrett men tydligen.


Måste tacka älsklingen för att han snart har byggt en ny hage åt våra getter, jag är evigt tacksam så jag kan släppa ut de små rymmarna igen :(


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards