Alla inlägg den 5 september 2009

Av Johanna - 5 september 2009 11:10

Jag vet att vi bråkar kära du, jag vet att livet är hårt mot oss båda ibland men jag vet även att det inte det är känslorna det är fel på utan att det är vardagens måsen och pressen runt om oss som gör att vi kommer i otakt med varandra. Jag älskar dig och vill inte var utan dig men jag vet att jag är dålig på att visa det.


Jag älskar denna dikt som jag fått av dig den är enkel men den betyder enormt mycket för mig att finna den vid idan av sängen när man vaknar, jag hoppas verkligen inte att jag sårar dig genom att lägga in den här.


Mitt hjärta tillhör dig och ingen annan och jag hoppas att våra vägar skall löpa samman under många år till fast det är krokigt.


Älskar dig och innerst inne vet jag att du älsakr mig.


Morgon: Solen skiner genom gardinen in,

I skenet skimrar ditt ansikte.

Lycka, värme fyller min kropp. Jag studerar dig i smyg,

Memorerar varje del av ditt ansikte

Snoozar en gång till, vill inte kliva opp. 

Ser att du stilla drömmer,

Skattar min lyckliga stjärna att det är med dig jag skall leva livets långa lopp.



/J

Av Johanna - 5 september 2009 10:53

Nu har mina barn börjat att spela fiol och nyckelharpa och jag är stolt och tycker inta att det är ett gnisslande, jag är glad att de över huvud taget vill spela samt att de har valt två klassiska intrument. Jag hoppas verkligen att de håller i i alla fall ett par terminer så att de upptäcker hur kul det kommer att bli när de kan spela en hel del låtar.


Oliver var jätte duktig på nyckelharpan, det passar honom bra pga av att de spelar bara på gehör och inte efter noter, han kom igenom hela "Spanien" efter 7 minuter och då var det nästan att jag satt och grät, kalla mig fjollig men det var en härlig känsla att se, han kan och han lyckades...


Ronja är lite mer svårmotiverad men jag försöker vara med henne så mycket som möjligt när hom skall spela så vi kan öva tillsammans, ja jag har tagit tillfället i akt och försöker lära mig spela lite. Har alltid velat att spela fiol men  har aldrig haft möjligheten att göra det och så har jag inget ton öra så jag har alltid trott att det inte var något för mig men nu tänker jag ge det en chans i alla falll få se var det bär hän. Klarar ju att at mig igenom blinka lilla stjärna där och spenien jag också, har nu börjat med björnen sover =)


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards