Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna - 1 januari 2011 22:41

Då var vi inne på ett nytt år igen, det går verkligen fort. Jag skrattade åt min gammelmormor när hon levde och hela tiden sa, - Ta vara på tiden gumman när du får en egen familj för det går så fort att den försvinner. Detta är så sant som det är sagt,oliver fyller 12 år i år och Ronja 11 år och de utvecklas så olika just nu och ibland vill man dra i handbromsen och fråga sig vad det är som händer.


Själv kommer jag att fortsätta på min viktresa och jobba hårt med att nå mina mål. En helk del andra förändringar kommer dke på gården för att vi skall ta oss igenom nästa år, vi står för en rad olika problem eller snarare hinder på vägen som skall övervinnas.


Jag ser enormt fram mot en resa som vi skall göra i slutet av februari, tre veckor skall spenderas med familjen samt våran goda vän Erik i vietnam med omgivning. Det skall bli ett härligt äventyr som skall ladda mina batterier, reserver och hjärtat.


Jag har lovat mig själv att blogga mer för jag mår bra över att få ur mig det jag känner, tycker och grubblar över. Jag är inte ute efter att söta mig, hacka på eller att folk skall tycka synd om mig på något vis. Att jag väljer att publicera mina inlägg är för att det glädjer mig att få ågon kommentar då och då och det stärker mig att jag kanske kan inspírera eller informera ågon om det lilla jag vet om världen.


Jag skall försöka att skriva under olika kategorier men vi får se hur det blir för ofta flyter mina inlägg ihop med varandra men som sagt det kommer att visa sig.


Det var allt för nu Kram J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards