Alla inlägg den 7 april 2009

Av Johanna - 7 april 2009 23:37

Ja detta kan väl kanske anses provoserande men jag är så jävla trött på alla undanflyket, alla anledningar samt hur jäkla ont det gör att stå bredvid och se någon som man gillar falla sönder och hur denna person skadar så många människor som finns runt honom, ja den jag pratar om är min egen PAPPA!


Idag vart måttet rågat och han har satt sig ordentligt i klistret igen, då är det riktigt ordentligt denna gång. Körde jävligt rattfull på sin moped idag vid 19:00. Åkte omkull, slog huvudet rejält, bröt nyckelben, revben och skrapade sönder sig helt. Lyckligtvis så var det ingen annan som blev skadad men vad händer nästa gång eller gången efter det?


Detta kommer resultera i grov rattfylla, indraget körkort (som jag i och för sig tycker är bra), han kommer bli av med jobbet, vi (jag, hans sambo och min halvbror) kommer kräva att han behandlas och ett fängelsestraff kommer säkert även bli aktuellt. Sekundärt gör detta att vi andra inblandade kommer må ännu sämre än vanligt, vi får änu en gång skämmas och ännu en gång blir vi påminda av hur medberoende vi är av denna missbrukare.


Får se hur det slutar...


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards