Alla inlägg den 9 april 2009

Av Johanna - 9 april 2009 14:50

Han gick med på att åka in till beroendemottagningen efter många böner, mycket skäll och hot från våran sida. Där blev det ett ganska kort samtal om hur läget såg ut och hur vi skulle göra för att gå vidare.


Jag fick i och för sig att han druckit för mycket sedan han var ca 15 år. Jag är idag 32 år och han 53 år, min bror är 16 år. Ja så ni fattar att vi har levt med detta hela vårat liv.


Jag har inte bott så många år under samma tak som han, utan fick flytta till min mormor och morfar när min mamma dog i lungcanser 28 år gammal när jag var 10 år. Min mamma var deras enda barn! Under de kommande åren har jag inte så stort minna av någonting men inte var det så roligt inte...


Hela mitt liv har jag funderat på varför jag har ett så enormt kontrolllbehov, och svårt att lita på andra men om jag erkänner för mig själv som jag gjort under de senaste åren förstår jag ju att det är mitt medberoende som är skapat av pappa som ställer till det för mig i mitt egna privat liv.


Orkar inte skriva mer just nu...


/J


Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards