Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Johanna - 15 augusti 2009 13:21

Guud va trött jag är, kanske inte fysiskt så mycket men helt slut mentalt, fattar inte att man kan känna så här. Tyvärr blir jag ganska irreterad när jag blir så här trött för jag orkar inte umgås med mig själv. Skönt är att barnen är hos kompisar och leker en stund och både jag och maken har intagit plats i soffan ett tag för att sedan städa inför kvällens gäster men just nu känns det svårt få arslet ur vagnen för att göra något över huvudtaget.


/J

Av Johanna - 15 augusti 2009 11:41

Det har varit mycket och tungt ett tag nu. Mycket jobb som i sig är fantastiskt kul men ibland slitsamt och kroppen värker. Struligt på hemma plan pga av stress och sedan detta med min älskade häst. Hon mår förövrigt ganska bra, lite feber och svullen i bakbenet men verkar läka inuti men man skall inte ropa hej än....


Inte nog med det, idag har en utav våra trognaste pensionatshundar vandrat över regnbågsbron, livet vart för jobbigt för honom och han vågade inte längre lita på världen. I våra hjärtan kommer han alltid att finnas och minnas och hans sista viloplats blir i träddungen på våran gård där kvällssolen värmer. Hoppas att du fått frid nu Jarsi!!


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards