Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Johanna - 27 augusti 2009 10:19

Igår under kvällen när det var som trevligast ringde en man till mig som varit mycket engagerad i det som hände min häst, han har egna hästar och verkar var en mycket sund och trevlig människa, tack S.W för ditt stöd och all information du delar med dig.


Det tråkiga var nu att en utav de misstänkta bilarna (brun Volvo kombi OAL 544), har sett till i Rottneby innåt Falun och runt hästhagarna där, en man har också observerats inne i en av hästhagarna.


Fan om man fick tag på denna djävligt sjuka person så att man kunde  göra hans/hennes misärliga liv kort!


/J

Av Johanna - 27 augusti 2009 10:11

Tack tjejer det var jätte trevligt igår.


Var hemma hos en tjejkompis igår som jag lärt känna nu under senare år och där var även några andra tjejer som jag lärt känna på samma vis. Vi käkade, drack och pratade och det var så himlans mysigt och lungt. Kom dit till sju och åkte vid 24:00 nöjd och glad. Mätt och lite salongsberusad efter några öl och en halv flaska vitt vin, de ni, maken var glad när jag kom hem och för första gången på månader vart det lite kukilurande (felstavat med mening).


Det värmde min ganska sarjade själv att ha en sådan trevlig dag.


Tyvärr är jag istället skittrött idag då men det får man ta, inte bakis men trött och seg samt dålig i magen, fattar inte att den skall strejka direkt man tar ett eller tre glas vin.


Ja ja tack igen tjejer det måste göras om...


Nä nu måste jag ta och röja i huset, göra klart stallet osv. Har lektioner på eftermiddagen plus att våra vänner från Sandviken kommer idag och stannar till på söndag. Staffan skall få hjälp att lägga om taket på sommarhuset.


/J

Presentation


Johanna och Feffe hösten 2016

Omröstning

Vilken gren/diciplin föredrar du inom ridsporten?
 Hoppning
 Dressyr
 Körning
 Voltige
 Distans
 Trav
 Hobbyridning
 Övrigt

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards